POZNAJ SWOJEGO KLIENTA DZIĘKI GOOGLE‎ ANALYTICS (GA)
  • Dowiedz się ilu użytkowników odwiedza Twoją stronę;
  • Jak Klient do Ciebie trafia;
  • Ile czasu użytkownicy spędzają w Twojej witrynie i co jest klikane;
  • Śledź sprzedaż i konwersję ze sprzedaży;
  • Uzyskuj raporty dot. treści, urządzeń mobilnych, konwersji, reklam czy danych społecznościowych.
  • To i wiele więcej…

Wykonuję implementację statystyk internetowych Google Analytics (GA).
Aby klient uzyskał dostęp do wszystkich danych, najpierw trzeba założyć konto, przeprowadzić jego konfigurację i umieścić kod śledzenia w źródle witryny.

„Liderem jest ten, kto widzi więcej niż inni, patrzy dalej niż inni i kto dostrzega rzeczy, zanim zobaczą je inni.”

L. Eims

 

Rejestracja konta w GA
Konfiguracja
Dodanie kodu śledzenia
Ustawienie raportów