1. Tworzenie stron internetowych wizytówkowych, responsywnych (RWD- technika projektowania strony www, tak aby jej wygląd i układ dostosowywał się automatycznie do rozmiaru okna urządzenia, na którym jest wyświetlany np. przeglądarki, smartfonów czy tabletów);
  2. Administrowanie stronami – publikowanie aktualności, galerii, aktualizacja danych kontaktowych i innych;
  3. Pozycjonowania stron internetowych (SEO, SEM) w wynikach wyszukiwania Google, Bing, Yandex i inne;
  4. Planowanie i prowadzenia płatnych kampanii reklamowych Adwords, reklamy produktowe, tworzenie reklam śledzących tj. remarketing;
  5. Implementacja statystyk internetowych Google Analytics (GA) poprzez wklejanie kodu GA na stronę umożliwiającego zbieranie informacji o sprzedającym np. wiek, płeć, preferencje zakupowe, źródło wejścia na stronę i i wiele innych;
  6. Wykonywanie analiz  i raportów sprzedażowych w oparciu o Google Analytics;
  7. Wykonywanie projektów graficznych małoformatowych na potrzeby  druku i do wykorzystania w Internecie;
  8. Realizacja wirtualnych spacerów;
  9. Wykonywanie zdjęć 360 budynków i przestrzeni otwartych  (zdjęcia 360);
  10. Doradztwo wizerunkowe –  planowanie i nadzór nad działaniami PR i Social Media (media społecznościowe)